Jesenski ruževi za usne

subota, 10. rujna 2016.

Pozdrav djevojke! :)

Bliži se moje omiljeno godišnje doba, a s njime i želja za promjenom beauty rutine. Inače sam ljubitelj nude i mauve nijansi, ali ove godine me posebno privlače cherry i burgundy ruževi za usne. Napravila sam listu ruževa koji mi se sviđaju, a vidjet ćemo koji će na kraju završiti u mojoj košarici. :) Pronašla sam ruževe i jeftinijeg i skupljeg cjenovnog ranga, a neke boje su gotovo identične .

Formula ovih ruževa je pretežito mat jer smatram da ovakve boje najbolje izgledaju na usnama upravo u toj formuli. Preferiram kremaste ruževe i one satin finisha, a ako i vi to preferirate možda je najbolji izbor MAC Rebel budući da je on iz linije satin. 

Uključila sam samo standardne ruževe jer oni u tekućem obliku zbilja ne odgovaraju mojim usnama zbog toga što sam sklona isušivanju. Ako ipak više volite takve formule dobar izbor je i Bourjois Rouge Edition Velvet u nijansi Plum plum girl.


Redom s lijeva na desno popis ruževa i nijansi:
  • Wet n wild ~ Sugar plum fairy
  • Rimmel ~ Lasting finish matte by Kate Moss ~ 30
  • L'Oreal ~ Color Riche Matte 430
  • MAC ~ Rebel
  • YSL ~ rouge pur couture the mats 206
  • NARS ~ Scarlet



  • Rimmel ~ Lasting finish matte by Kate Moss 107
  • Golden Rose ~ Velvet Matte 32
  • MAC ~ Diva
  • L'Oreal ~ Pure reds exclusive Laetitia

Volite li vi ovakve nijanse i jeste li željne promjena u svojoj makeup torbici? :)

Čitamo se, pusa od Pingvina 

Nema komentara:

Objavi komentar

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS