Današnji ručak ~ Chilli by Jamie Oliver

ponedjeljak, 5. rujna 2016.

Svi smo barem jednom čuli za vrhunskog kuhara Jamiea Olivera. Velika sam obožavateljica njegovog rada pa sam se odlučila isprobati zanimljiv vegetarijanski chilli recept kojeg možete pronaći ovdje. Na slikama možete vidjeti kako je sve ispalo. Prva slika je uhvaćena u toku pripreme u wok tavi :)




Što mi se posebno svidjelo kod ovog ručka?

  • puno povrća
  • spajanje različitih okusa, posebice slatko - ljuto
  • sastojci su lako nabavljivi
  • recept je jednostavan te je ručak relativno brzo gotov



Servirala sam ga uz kuhanu quinou i guacamole. Receptić mi se jako sviđa, samo ću idući put ipak staviti malo manje chillija jer sam ovako morala konzumirati previše vode tokom ručka :P

To je sve za danas! Čitamo se, pusa od Pingvina 

2 komentara:

  1. Mirišem kroz kompjuter! <3

    Super napisano Pingvinčič!

    Poz iz Slovenije,

    Katja

    www.blogvivalavida.com

    OdgovoriIzbriši

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS